Samsung RS68CG885DS9 - Reviews

• Test panel 9 jan 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68CG885DS9 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

W**********@h********** 28-01-2024

De Gigant

Geschreven voor: Samsung RS68CG885DS9

Wij als gezin van 3 hebben de gelegenheid gekregen om de Samsung Amerikaanse koelkast te mogen testen. Over het algemeen zijn we zéér tevreden over de koelvries combinatie.
De pluspunten van de Samsung zijn toch wel de zeer grote koelruimte.
eten voor een hele week opslaan is geen probleem voor deze gigant en we waren iedere keer verbaasd hoeveel je er in kwijt kunt.
Ik heb de wateraanvoer voor het testen 2 weken aangesloten gehad en 2 weken afgesloten om te kijken wat dit met het verbruik doet.
Het is een optie die zeer handig is maar je eigenlijk veelal gebruikt als er visite is voor de optie ijsblokjes.
Het verbruik daalt wel flink zodra je de watertoevoer afkoppelt en geen gebruik van de ijsblokjes machine maakt.
het vriesgedeelte vonden wij echt tegen vallen dit mede door de kleine vakken en te weinig schuifladen.
Als je de vriezer iets te vol laad valt er regelmatig iets uit bij het openen van de deur.
Onze conclusie is dat het een zeer fijne combinatie is en als je er de ruimte voor hebt een plaatje om te zien.

Pluspunten

• grote koelruimte
  • anti frost
  • ijsblokjesmaker

Minpunten

• beperkte vriesruimte
  • stroomverbruik

mitchell1234 27-01-2024

Koelkast met leuke opties en veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68CG885DS9

Ik heb dit product enkele weken mogen testen.

Een koelkast met veel opties, waarvan eentje echt een must is.
Hij heeft een "ijskip" die crushed ice en ijskoud water kan leveren.
Limonade maken met crushed ice is enorm lekker en een goeie toevoeging voor dagen die warm zijn.

De koelkast heeft een hele mooie invulling kwa planken en lades, brede deur vakken voor grote flessen.
Goeie interne verlichting en mobiel besturing.

Soms maakt de koelcyclus meer geluid dan je zou willen, echter is het ook weer niet zo enorm luid.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Ijskip met crushed ice optie
  • Goeie deurvakken
  • waterfilter

Minpunten

• geluid
  • diep

p.v.doorn2011@gmail.com 20-01-2024

Op recht een Premium Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68CG885DS9

Ik heb de Samsung Amerikaanse koelkast RS68CG885DS9EF WiFi vier weken lang getest en ik ben zeer tevreden over dit product. De installatie met wateraanvoer was eenvoudig, dankzij een bestaande VW kraan en een Y-stuk. Het enige minpuntje was dat de waterfilter geen duidelijke gebruiksaanwijzing had, maar gelukkig vond ik een instructiefilmpje op YouTube dat me hielp. Het exterieur van de koelkast is mooi afgewerkt met makkelijk afneembare streeploze oppervlaktes. De inhoud van de koelkast is waanzinnig, met 634 liter aan ruimte, zeer geschikt voor 2+ personen. De indeling is mooi en praktisch, met brede schappen en een handig flessenplateau. Ik gebruik elke dag de waterdispenser met crushed ijs, ook al is het winter. Het duurde wel even voordat de eerste ijsblokjes klaar waren, zo’n 6 tot 8 uur na de installatie. De koelkast heeft ook een smart-app via WiFi, maar die heb ik niet echt nodig gehad, want de koelkast doet uitstekend zijn werk zonder verdere regeling. De koelkast maakt ook weinig geluid, zeker als hij eenmaal op temperatuur is. Sommige Amerikaanse koelkasten hebben een display, maar dat heb ik niet gemist bij deze koelkast. Ik heb eigenlijk geen verbeterpunten kunnen vinden voor dit apparaat, ik geef het een hele dikke voldoende.

Mijn eindoordeel is:

Design: 5/5
Gebruiksgemak: 4/5
Prestaties: 5/5
Prijs-kwaliteitverhouding: 5/5
Algemene beoordeling: 5/5

Pluspunten

• Indeling Interieur
  • Twin Cooling plus
  • Vaste wateraansluiting
  • Streeploos exterieur
  • gekoeld water en ijsblokjes (ook crushed)

Minpunten

• Geen fixatie en hoogte-aanpassing aan achterzijde
  • manual bij geleverde waterfilter

Mieslaura 19-01-2024

Uitstekende Amerikaanse koelkast.

Geschreven voor: Samsung RS68CG885DS9

Mooie koelkast met straks design, zowel de koel als het vries gedeelte hebben voldoende ruimte om je spullen in op te bergen. Je kan de koelkast verbinden met je wifi om zo je boodschappen lijst bij te houden en te controleren wat je nog in huis hebt.
Ook kan je via de app op je telefoon de temperatuur reguleren en waar nodig snel koelen en/of vriezen toepassen, koelkast is redelijk energie zuinig vergeleken met andere koelkasten.

Wij hebben een open keuken aan de woonkamer grenzen, wij horen vrijwel geen geluid, alleen wanneer de ijsblokjes bijgevuld worden hoor je deze naar beneden vallen. De icedispenser en gekoeld water dispenser zijn erg handig, wel valt op dat niet alle glazen geschikt zijn. Zo hebben wij wel een paar keer ijsblokjes op de vloer gehad omdat het glas niet geschikt was.
Al met al geef ik deze koelkast een 9, ik kan deze Amerikaanse koelkast dan ook aan een ieder aanbevelen daar waar het design eigenlijk in elke style past.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Straks design
  • Produceert weinig geluid

Minpunten

• Niet elk glas is geschikt voor de dispenser
  • Eierhouder is functieloos

DNS78 16-01-2024

Zeer ruime en stille amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68CG885DS9

Ik heb deze koelkast een aantal weken mogen testen, en ik ben vooral onder de indruk van de ruimte in deze koelkast. De indeling is prettig, en je kunt er veel meer in kwijt dan ik aanvankelijk had gedacht. Wat opvalt, is dat de deuren wat dieper zijn dan ik normaal zie, maar hierdoor heb je juist meer ruimte in de schappen bij de deuren, wat handig is voor dikkere flessen. De flessenplank in de koelkast zelf is ook breder per fles, waardoor je hier bijvoorbeeld 2-literflessen kunt plaatsen. Ook is er een handige bak die als het ware onder een plank hangt, ideaal voor bijvoorbeeld vleeswaren en dergelijke. Het vriesgedeelte is ook zeer ruim. De dispenser neemt niet alle ruimte in, mede dankzij de dikkere deuren. De Super Freeze- en koelfunctie zijn handig, vooral in de zomer scheelt dit. De ijs- en waterdispenser is vooral favoriet vanwege het gebruik van zowel blokjes als crushed ice. Hoewel ik normaal gesproken niet snel voor zo'n dispenser zou kiezen, omdat je vaak moet inleveren qua ruimte in de vriezer, is dat bij deze Samsung niet het geval. De koelkast is zeer stil, wat vooral in een open keuken erg prettig is.

Wat de SmartThings-functies betreft, is de mogelijkheid om de koelkast via de app te bedienen handig en een leuke gadget. Je kunt het onderhoud bijhouden, recepten samenstellen met je lijst van aanwezige produkten in de koelkast en de AI Energy laat je zien hoeveel energie je verbruikt en kan verbruiken, Hoewel dit erg leuk en handig is, gebruik ik het toch minder dan ik dacht.

De reden om voor mij te kiezen voor deze koelkast is echt de capaciteit en het feit dat al het eten lekker lang vers blijft.

Pluspunten

• enorme capaciteit
  • stil
  • energiezuinig